Zarządzanie pracownikami program – Aplikacja do przeprowadzania inwentaryzacji – GoPOS

Zarządzanie pracownikami program - Aplikacja do przeprowadzania inwentaryzacji - GoPOS

 Usługi i Firmy / przez bartek / Odsłon: 97

GoPOS ułatwia obsługę gości i zarządzanie lokalem gastronomicznym – bez względu na skalę działalności. System ma wiele funkcjonalności, w tym system magazynowy, który zwiększa kontrolę. Wszystkie dane trzymamy w zabezpieczonej chmurze. Dzięki temu możesz też kierować gastronomią z dowolnego miejsca na świecie. W systemie wygenerujesz też raporty, które możesz dowolnie skonfigurować. Zapewniamy również wsparcie działu technicznego. GoPOS to kompleksowe rozwiązanie dla branży HoReCa, zintegrowane z najpopularniejszymi dostawcami jedzenia na wynos i kompatybilne z większością urządzeń na rynku. Zapewnia wszystko, czego potrzebuje i może potrzebować w przyszłości Twój lokal.

Zobacz więcej: https://gopos.pl/staff-solutions

  • Listing ID: 4650
Dane kontaktowe

Rakowicka 43a, Kraków31-510 Pokaż numer telefonu *****

Contact listing owner